Веселівська районна рада
Веселівський район, Запорізька область

До уваги жителів Веселівського району

Переглядів: 35

Ліцензування зберігання пального: новації з 01.07.2019 року

Законом України від 23.11.2018 № 2628 «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів» внесено зміни, зокрема, до Закону України від 19.12.1995 № 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів», відповідно до яких з 01.07.2019 запроваджується ліцензування діяльності усіх суб’єктів господарювання, які здійснюють виробництво, зберігання, оптову та роздрібну торгівлю пальним.

Так, з урахуванням зазначених змін, відповідно до ст. 15 Закону № 481 оптова торгівля пальним та зберігання пального здійснюються суб’єктами господарювання всіх форм власності за наявності ліцензії.

Суб’єкти господарювання отримують ліцензії на зберігання пального на кожне місце зберігання пального.

Ліцензії на право зберігання пального видаються уповноваженими Кабінетом Міністрів України органами виконавчої влади за місцем розташування місць зберігання пального терміном на п’ять років.

Річна плата за ліцензію на право зберігання пального встановлюється в розмірі 780 гривень.

Суб’єкт господарювання має право зберігати пальне без отримання ліцензії на право зберігання пального в місцях виробництва пального або місцях оптової торгівлі пальним чи місцях роздрібної торгівлі пальним, на які отримані відповідні ліцензії.

Ліцензія на право зберігання пального не отримується на місця зберігання пального, що використовуються:

- підприємствами, установами та організаціями, які повністю утримуються за рахунок коштів державного або місцевого бюджету;

- підприємствами, установами та організаціями системи державного резерву;

- суб’єктами господарювання для зберігання пального, яке споживається для власних виробничо-технологічних потреб виключно на нафто- та газовидобувних майданчиках, бурових платформах і яке не реалізується через місця роздрібної торгівлі.

Ліцензія видається за заявою суб’єкта господарювання, до якої додається документ, що підтверджує внесення річної плати за ліцензію.

У заяві зазначається вид господарської діяльності, на провадження якого суб’єкт господарювання має намір одержати ліцензію (зокрема, зберігання пального).

Для отримання ліцензії на право зберігання пального разом із заявою додатково подаються завірені заявником копії таких документів:

- документи, що підтверджують право власності або право користування земельною ділянкою, або інше передбачене законодавством право землекористування на земельну ділянку, на якій розташований об’єкт зберігання пального, чинні на дату подання заяви та/або на дату введення такого об’єкта в експлуатацію, цільове призначення якої відповідає заявленій діяльності;

- акт вводу в експлуатацію об’єкта або акт готовності об’єкта до експлуатації, або сертифікат про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, або інші документи, що підтверджують прийняття об’єктів в експлуатацію відповідно до законодавства, щодо всіх об’єктів у місці зберігання пального, необхідних для зберігання пального;

- дозвіл на початок виконання робіт підвищеної небезпеки та початок експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.

Копії таких документів не подаються у разі їх наявності у відкритих державних реєстрах, якщо реквізити таких документів та назви відповідних реєстрів зазначено в заяві на видачу ліцензії на право зберігання пального.

У разі якщо зазначені документи видані (оформлені) іншій особі, ніж заявник, такий заявник додатково подає документи, що підтверджують його право на використання відповідного об’єкта.

 

За 4 місяці 2019 року в Мелітопольському управлінні ГУ ДФС у Запорізькій області надано майже 7 тисяч адміністративних послуг

Протягом  січня – квітня п.р. платникам податків та громадянам, які звертались до Центру обслуговування платників Мелітопольського управління ГУ ДФС у Запорізькій області  (далі – ЦОП), надано  6832 адміністративні послуги. Про це повідомив начальник Мелітопольського управління ГУ ДФС у Запорізькій області Валерій Літинський.

Частіше за все громадяни звертались до ЦОП з метою отримання картки платника податків і внесення до паспорта даних про реєстраційний номер облікової картки – 3,1тисяча звернень або 45,2відс. наданих адмінпослуг. Також впродовж 4 місяців 2019 року на 1028 запитів громадян було надано відомості про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків, що складає 15 відсотків від загальної кількості адміністративних послуг. Крім цього, працівниками ЦОП було надано 847 витягів з реєстру платників єдиного податку та 144 довідки про сплату податкових зобов’язань платником податку – резидентом, який виїжджає за кордон на постійне місце проживання, та про відсутність податкових зобов’язань, зареєстровано 475 платників єдиного податку, 517 книг обліку доходів та книг обліку доходів і витрат платникам єдиного податку, 411 книг обліку розрахункових операцій та 104 реєстратори розрахункових операцій тощо.

Валерій Літинський звернув увагу на те, що в ЦОП Мелітопольського управління ГУ ДФС у Запорізькій області  платники податків та громадяни можуть отримати консультації, а також інформаційні та адміністративні послуги.

 

Дев'ять тисяч запоріжців отримали електронні ключі від фіскальної служби

 За п'ять місяців 9094 запорізьких платників звернулись до фіскальної служби регіону за безкоштовними електронними ключами. Як повідомив в. о. начальника Головного управління ДФС у Запорізькій області Валерій Манько, фахівці служби видали майже 24 тисячі кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів.

Керівник фіскальної служби області підкреслив, що запорізькі платники за допомогою електронних ключів мають доступ до десятків електронних послуг як фіскальної служби, так й інших державних установ та організацій. З початку року загальний показник податкової електронної звітності у Запорізькому регіоні перевищив 74 відсотки, а кількість користувачів Електронного кабінету платника склала 92 тисячі.

У Запорізькій області функціонують три пункти Акредитованого центру сертифікації ключів за наступними адресами:

– м. Запоріжжя, вул. Паркова, буд. 4а, 1-й пов.;

– м. Бердянськ, просп. Праці, буд. 20, каб. 219, тел.: (06153) 3-86-63;

–          м. Мелітополь, вул. Героїв України, буд. 31, каб. 103, тел.: (0619) 42-29-20.

Реєстрація користувачів здійснюється з понеділка по четвер з 9:00 до 18:00, по п’ятницях – з 9:00 до 16:45, перерва – з 13:00 до 13:45.

Більше інформації про регламент і діяльність Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС на сайті: http://acskidd.gov.ua.

 

 

Об'єкти прав інтелектуальної власності під пильним контролем запорізьких митників

 З початку року співробітники Запорізької митниці ДФС 41 раз призупиняли митне оформлення поставок з метою запобігання ввезенню контрафактної продукції та захисту прав інтелектуальної власності. Одразу після отримання підтверджуючих документів на товарні знаки митні процедури були завершені.

Найчастіше серед товарів, які потенційно містили об’єкти права інтелектуальної власності, у Запорізькій митниці оформлювалися одяг, сільськогосподарська техніка та запасні частини, підшипники, запчастини до автівок, електродвигуни, з'єднувачі, електропроводи, полімерні матеріали, рукавички.

Для недопущення незаконного переміщення товарів, що внесені до митного реєстру об'єктів права інтелектуальної власності, працівники митниці постійно проводять аналіз результатів митних процедур, здійснюють щоденну перевірку баз даних митних декларацій за допомогою програмно-інформаційного комплексу "Інспектор".

Упродовж січня-квітня 2019 року до митного реєстру включено 48 нових об'єктів права інтелектуальної власності.

 

У Запоріжжі представники регіональних митниць вивчають проблематику класифікації товарів

 У Запоріжжі розпочав роботу дводенний семінар на тему "Проблемні питання класифікації товарів", організований Департаментом адміністрування митних платежів та митно-тарифного регулювання ДФС України.

У заході беруть участь співробітники Державної фіскальної служби, керівники та посадові особи підрозділів митниць ДФС з усіх областей України.

Відкрив засідання начальник управління класифікації товарів Департаменту адміністрування митних платежів та митно-тарифного регулювання ДФС України Володимир Мокреньов. Він презентував матеріали останньої сесії гармонізованої системи опису та кодування товарів, яка відбулася за участю представників 89 країн і Митного та Економічного Союзу.

У програмі семінару фахівці митниць, які здійснюють митний контроль, розглянуть особливості класифікації різних товарів у зовнішньоекономічній діяльності, результати роботи митних органів у цій сфері, а також застосування єдиних підходів та шляхи підвищення ефективності діяльності за даними напрямами.

У рамках заходу для учасників будуть проведені тренінги та тематичний круглий стіл. Крім того, працівники митниць матимуть можливість обмінятися практичним досвідом.

 

На координаційній раді підбили підсумки діяльності фіскальної служби Запорізької області

 Чергове засідання обласної координаційної ради з питань розвитку підприємництва, яке пройшло у Запоріжжі, було присвячено результатам діяльності фіскального відомства регіону та деяким аспектам нормативного регулювання роботи запорізьких товаровиробників.

Захід відбувся за участю директора Департаменту економічного розвитку та торгівлі Запорізької облдержадміністрації Оксани Матвіїшиної, заступника начальника Головного управління ДФС у Запорізькій області Олега Матвійчука, керівників органів виконавчої влади регіону, представників громадських організацій та бізнесу.

Говорячи про підсумки роботи фіскальної служби області, Олег Матвійчук зазначив, що результати з наповнення бюджетів – це, перш за все, досягнення запорізьких підприємств та підприємців. Рівень добровільної сплати податків у Запорізькій області залишається стабільно високим – майже 99%.

Він підкреслив, що реорганізація органів ДФС області стала поштовхом до активізації дистанційної взаємодії з платниками податків. Запоріжці все частіше надають перевагу онлайн послугами. У минулому році показник електронної звітності становив 76 відсотків. Сервісами Електронного кабінету платника у 2018 році скористалися майже 85 тисяч суб'єктів господарювання та громадян, а вже у січні-квітні поточного року – 92 тисячі.

Також посадовець доповів про результати з адміністрування податків і зборів, що формують державний та місцеві бюджети, назвав основні бюджетоформуючі галузі економіки та повідомив про пріоритетні напрями роботи фіскальної служби з детінізації економіки регіону, зайнятості та доходів населення.

Олег Матвійчук наголосив на готовності фіскальної служби області до відкритого діалогу з бізнес-спільнотою, надання якісних сервісних послуг та висловив сподівання на сумлінність запоріжців у сплаті податків.

 

Запорізькі роботодавці добровільно оформили 2055 працівників

 У результаті заходів з легалізації доходів населення та профілактичної роботи з працедавцями офіційне оформлення і зарплату отримали 2055 запоріжців.

Як зазначив в. о. начальника Головного управління ДФС у Запорізькій області Валерій Манько, з початку 2019 року діяльність робочих груп, створених у фіскальній службі та органах виконавчої влади і місцевого самоврядування, була зосереджена на діалозі з підприємцями і керівниками запорізьких компаній. Під час співбесід суб'єктам господарювання доводились законодавчі вимоги, якими гарантуються легальний труд і заробітна плата, а також відповідальність за порушення норм Податкового кодексу та законів про працю.

Завдяки проведеній роботі добровільно оформленим найманим працівникам виплачено 8 мільйонів 867,6 тисячі гривень офіційних доходів, а це, в середньому, 4315 гривень на кожного.

Додаткові надходження до бюджетів і соцфондів склали 3 мільйони 680 тисяч гривень податків та зборів, у тому числі 1 мільйон 951 тисяча гривень єдиного соціального внеску, 1 мільйон 596 тисяч гривень податку на доходи фізичних осіб та 133 тисячі гривень військового збору.

 

Промисловість, торгівля та агропромислове виробництво – бюджетоформуючі галузі запорізької економіки

 Понад чверті податкових надходжень до державного бюджету у Запорізькій області забезпечили промислові підприємства. За чотири місяці промвиробники регіону сплатили 749 мільйонів гривень податків і зборів (без показників великих платників податків, зареєстрованих у Запорізькому управлінні Офісу ВПП ДФС).

Як повідомив в. о. начальника Головного управління ДФС у Запорізькій області Валерій Манько, суб'єкти господарювання оптової та роздрібної торгівлі поповнили казну держави на 338 мільйонів гривень (13 відсотків від загальних надходжень).

На третьому місці – сільськогосподарські підприємства області, які спрямували до бюджету 278 мільйонів гривень (9,5 відсотка).

Внесок будівельних компаній регіону до держскарбниці – 141,3 мільйона гривень, що складає майже 5 відсотків від загальної суми.

Транспортні, поштові та кур'єрські підприємства сплатили з початку року більше 92 мільйонів гривень (3,2 відсотка).

Нагадаємо, всього у січні-квітні запорізькі платники податків направили до державного бюджету 2 мільярди 934 мільйони податків і зборів. Це на 801,5 мільйона або на 37,6 відсотка більше, ніж за чотири місяці минулого року.

« повернутися до списку новин